« ニュースまとめ | Main | うぇーん、Myblog japanが役に立たなくなっちゃったよー »

2004.03.24

めブログ、プロへの依存が深まる! デザインの思い切った変更

 実はちょっと、ブログ以外で熱心にやっていることがあって、めブログが手薄になっている今日この頃ですが、気になっていたデザインをなんとか変えてみました。
 今までは2列だったわけですが、サイドバーが妙に長すぎてしまって、不格好だったものですから、3列にして、MyClip部分を右端にしてみました。
 まだ気に入りませんけど、これでしばらく使いますのでよろしくお願いします。

|

« ニュースまとめ | Main | うぇーん、Myblog japanが役に立たなくなっちゃったよー »

Comments

If some one needs expert view regarding blogging and site-building afterward i advise him/her to visit this webpage, Keep up the nice work.

Posted by: plan cul | 2014.06.25 at 08:29 PM

I enjoy reading an article that will make men and women think. Also, thanks for allowing me to comment!

Posted by: plan cul | 2014.08.11 at 05:03 AM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/14639/346311

Listed below are links to weblogs that reference めブログ、プロへの依存が深まる! デザインの思い切った変更:

« ニュースまとめ | Main | うぇーん、Myblog japanが役に立たなくなっちゃったよー »